The Largest 8 Community

SMAN 8 Jakarta Forum, Don't Forget To Check Our Chatbox & Portal


    [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Share

    J
    Anak Delapan
    Anak Delapan

    Posts : 58
    Reputation : 1
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by J on Sat Feb 27, 2010 9:32 pm

    Students shocked when pornography shown in class

    (NBC) - A history teacher in Silver City, NM is on administrative leave after a videotape containing pornography was shown in a classroom.

    Outraged parents showed up at the Silver Consolidated School Board meeting Thursday night and gave the district an earful after their kids saw what they call extremely graphic material during a history class.

    A substitute teacher at Cliff High School near Silver City had no idea what they were about to show a group of students when the teacher popped in a VHS tape that the regular history teacher had left for the class.

    What was on the tape now has the regular history teacher in trouble.

    "They put it in, rewound it like any individual would do, and played it," parent Francesca Estevez said Thursday. "And so the classroom was subject to 3 or 4 seconds of very graphic, disturbing sexual pornography."

    Estevez was among a group of parents speaking out at the school board meeting. Her 15-year-old son was in the classroom when the tape was played.

    "The first portion of the tape was a very graphic, what he said, naked ladies doing things," Estevez said.

    Parents requested to see the tape for themselves. They say the tape was a military documentary recorded from television, and it appears the tape once had pornography on it but wasn't all erased.

    Superintendent Dick Pool was at Thursday's meeting. He couldn't speak on camera because it's a personnel issue that is still being investigated.

    He said district policy requires videos above a G rating to be screened and approved by administrators. The history teacher's tape was not screened.

    "If he didn't go through that, that is even worse, because as a parent, you are wondering what else is happening in this class," parent Sabrina Pack said.

    Some parents want a definite reprimand.

    "If this video was not screened, then termination would be the most likely option in my opinion," parent Mike Rowse said.

    Pool did not speculate on what the discipline would be.

    Parents say the video has been shown before, but they say the regular history teacher was always there to cue it to the right spot.

    Copyright 2010 NBC. All rights reserved.


    Comment dari TS : WOW Confused
    Bosen nyetel film terus di kelas, lain kali setel ini yuk Giggle

    renzou92
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 413
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by renzou92 on Sat Feb 27, 2010 9:45 pm

    WTFFF bisa kecolongan gitu -_-

    astrorasta
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 454
    Reputation : 7
    Angkatan : 2010
    Subsi : Kemasyarakatan

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by astrorasta on Sun Feb 28, 2010 10:15 am

    untung bukan di 8 jang hahahaha

    renzou92
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 413
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by renzou92 on Sun Feb 28, 2010 6:28 pm

    kalo di 8..... gimana ya?

    Afi
    Administrator
    Administrator

    Posts : 402
    Reputation : 11
    Angkatan : 2010
    Subsi : OR

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Afi on Sun Feb 28, 2010 6:50 pm

    kalo ada di 8 seru juga tuh

    renzou92
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 413
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by renzou92 on Sun Feb 28, 2010 7:00 pm

    Afi wrote:kalo ada di 8 seru juga tuh

    seru adrenalin tinggi deg degan takut ketauan para disiplin

    Ankev
    Super Moderator
    Super Moderator

    Posts : 527
    Reputation : 18
    Angkatan : 2010

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Ankev on Sun Feb 28, 2010 7:23 pm

    wah.. ini mah koleksinya *** ***** ya ga hehe.. maap pa..

    renzou92
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 413
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by renzou92 on Sun Feb 28, 2010 7:26 pm

    Ankev wrote:wah.. ini mah koleksinya *** ***** ya ga hehe.. maap pa..

    wah gosip baru? gw baru tau tuh hahaha aduh aduh bapak

    astrorasta
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 454
    Reputation : 7
    Angkatan : 2010
    Subsi : Kemasyarakatan

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by astrorasta on Sun Feb 28, 2010 10:02 pm

    guru 8 kan beretika semua jadi sepertinya tidak mungkin jang haha

    astragoldie
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 275
    Reputation : 5
    Angkatan : 2010
    Subsi : Puapala + Pramuka

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by astragoldie on Sun Feb 28, 2010 11:03 pm

    seru tuh kalo yang ga sengaja nyetel guru agama wkwkwkwk Giggle

    Ankev
    Super Moderator
    Super Moderator

    Posts : 527
    Reputation : 18
    Angkatan : 2010

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Ankev on Mon Mar 01, 2010 4:33 am

    wah jam segini dah post aja, bagus!

    fikrisgon
    Super Moderator
    Super Moderator

    Posts : 170
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Sainsta 8

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by fikrisgon on Mon Mar 01, 2010 12:25 pm

    wakakak sodara wa malah ada yg pny guru di hardisk nya penuh dgn pelm porno,
    muridnya bagi2 dah Big Grin

    Fais
    Delapan Addict
    Delapan Addict

    Posts : 201
    Reputation : 5
    Angkatan : 2010
    Subsi : Mesis

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Fais on Mon Mar 01, 2010 12:32 pm

    gawat juga nih jang

    renzou92
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 413
    Reputation : 3
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by renzou92 on Mon Mar 01, 2010 12:52 pm

    fikrisgon wrote:wakakak sodara wa malah ada yg pny guru di hardisk nya penuh dgn pelm porno,
    muridnya bagi2 dah Big Grin

    asik juga tuh, pelajaran "biologi"

    astrorasta
    Delapan Geek
    Delapan Geek

    Posts : 454
    Reputation : 7
    Angkatan : 2010
    Subsi : Kemasyarakatan

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by astrorasta on Mon Mar 01, 2010 12:53 pm

    wah beneran tuh fik, gokil juga gurunya haha

    SantoFreddy
    Super Moderator
    Super Moderator

    Posts : 319
    Reputation : 9
    Angkatan : 2010
    Subsi : OR dan Rokris

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by SantoFreddy on Mon Mar 01, 2010 5:11 pm

    kalo di 8 bukan dilihat dari segi pornonya tapi dari segi biologynya hahahahahhaha

    brilliantysd
    New In Delapan
    New In Delapan

    Posts : 37
    Reputation : 0
    Angkatan : 2010
    Subsi : Pramuka

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by brilliantysd on Wed Mar 03, 2010 6:30 pm

    loh, bukannya sering ya di 8?
    dulu di XI IPA A kayaknya selalu deh

    Darkdoctrine
    Delapan Addict
    Delapan Addict

    Posts : 167
    Reputation : 4
    Angkatan : 2010
    Subsi : Teksound

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Darkdoctrine on Wed Mar 03, 2010 6:54 pm

    wew katahuan buruknya dah Whew

    tapi gokil juga bisa gitu jang Rofl

    farhan_rafdionza
    New In Delapan
    New In Delapan

    Posts : 13
    Reputation : 0

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by farhan_rafdionza on Tue Mar 09, 2010 2:03 pm

    kalo di 8 bukan dilihat dari segi pornonya tapi dari segi biologynya hahahahahhah

    ntar ada ujian prakteknya Big Grin

    wawa27
    New In Delapan
    New In Delapan

    Posts : 9
    Reputation : 0
    Angkatan : 2010

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by wawa27 on Thu Mar 11, 2010 7:40 pm

    walah bisa begitu

    DM
    Delapan Addict
    Delapan Addict

    Posts : 158
    Reputation : 2
    Angkatan : 2010
    Subsi : Keamanan & OR

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by DM on Fri Mar 12, 2010 7:34 am

    Wahaha klo smpe di 8 kaco jg ye

    Sponsored content

    Re: [International] Film porno tidak sengaja disetel di kelas

    Post by Sponsored content Today at 11:39 am


      Current date/time is Sat Dec 03, 2016 11:39 am